Arsip

Archive for 11 April 2008

Curanmor,,,

11 April 2008 4 komentar

CURANMOR!!!!
Curahan perasaan ra ndue motor!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!! dadi kie critane aq karo kancaku sing jenenge arip (nglembur bae mbok ya gemiyen wong tuwane, dadine arip2 bae) agi KP nang Paiton, udu saiton udu!! Paiton!!! PLTU( Pusat Listrik Tenaga Uyuh) aq karo arip kie, pada2 ora ngerti nggone….,tp pd bae…krungu2 nang paiton esih akeh wong urip, dadi kira2 kan bisa ditakoni mbok!!! singkat bae. dina pertama ngekol, aq karo si arip njagong nang mburi supir…

Mbareng wis mlaku mandan suwe,ngeng.. …ngeng. ….ngeng, supire ngerim, ciiiiit!ternyata ana calon penumpang nang pinggir ndalan… penumpange ora baen baen kie jan temenan!! penumpange kuwe wujude wong siji karo wedus ana lima apa enem kaya kue, aq jan klalen ra ngetung..lah kue supire jan ngrayu 2 nganti 3 menit ben capang e gelem munggah…. wong kene pancen jan pejuang temenan….. …….le ngrayu2 kie pokoke ra nyerah2….aq bola bali menangi kaya kue. la untunge wonge karo weduse ra gelem, jan alhamdulillah bgt… masa ngadep juragane mambu wedus!!!!!!! jane si lewih mambu aq mbok drpd weduse, aduse kaya kinjeng cewok,..ora sikatan maning, ktinggalan nang kos.. mbareng tekan nggone pabrik listrik kuwe, wis jan, nlangsa! la ora nelangsa kpriwe kang, yu, enggane ya enggane, jarake aq mudun bis tekan pabrik listrike kuwe rong kilo, mlaku atheol pokoke!! maningana sikilku kadang pegel2, tp y ora papa lah blajar urip priyatin kaya kue.

Ganti dina siki mangkate ngebis, nganggo bis sing gede aku njagong mburi, lah si arip nang ngarep ana penumpang wong tua, njagonge nang ngarep kursi sebrange arip
la ternyata wong tua kie mandan ra beres sebelaeh kan wong lanang, pupune wong lanang kue mau di elus2 kaya nang pilm2 kaya kae tuli pada ngerti mbok! Bisam bayangna mbok. trus wong tua kue ngajak salaman si arip arip gelem, dasar wong ra beres, tangane arip kue arep diambung…. pas arep kejadian, arip narik tangane… ora cukup kaya kue….wong tua mau nawani arip, rambutan, nganggo tangan kiwe, tangan tengene colak colek pupune ibu2 nang sebrange (ngarepe arip brarti y)…. nah untung bae cpt tekan pabrike dadi mudun arip karo aq tapi cilakane!!!! , jan cilaka temenan kie pas aq liwat sebelaeh wong tua mau, pupu sebelah mburiku kue dicekel jan mrekinding rasane bagian sensitif si ya,kpriwe maning penumpang mburiku mung ngguya-ngguyu. .
Lah wengine aq esih ktiban sial maning….jan pancen kudu di ruwat mbok y? critane tangi turu kuwe aq tuku duren takon bakule, regane pira? krunguku 12.5 y wis aq stuju,ngomong bakule, pangan kene pak!! trus durene diedel edel karo bakule
aq ngetokna duit 12.5 la bakule protes, 22.5 mas oalah jan, kie pancen budeg apa gara2 awane bar ngeloni turbin!!!!! dadi ra krungu ditku kue gari 19, sing wutuh
nang kathok esih ana receh tek etung, duit receh mung ana 1900… nang ndesa kie ora ana ATM, duitku jan nteng blas untung bapake esih mandan baik hati regane dadi 20 ewu…cukup sidane!!!!

Baline kpengin ngopi bgt, sakau critane kopi kie regane sewu, duitku kurang satus aq bali maring kos2an….tek obrak abrik kose nggolet duit atusan siji ora nemu!!!! sidane turu!!! esuke utang si arip nggo sarapan karo ngekol!!!!!
kie nembe nemu warnet, wingi aq nggoleti takon bapak2 jere esih adoh…. gandeng agi dengklang, nyerah!!! lah mau sore arip nggoleti takon pak polisi
warnet di mana pak?jawabane ” mau beli berapa sampeyan?, mau dijual lagi y?” arip mumet, meneng bae…..bapake nidokna, kae nang kana mbareng dipikir 2 ternyata sing ditidokna pak polisi kuwe mau toko wesi… nang pak polisine ndarani eternit!!!!! !!!!!!!!!
pancen kacek sithik y>>>>kie warnet nang pinggir sawah, dalane peteng….mangkate mau mbecak 6000, baline ora ana becak mangkal….mlaku maning… CURANMOR curahan perasaan ra ndue motor!!!!!

(diposting pertama oleh Sahabatku, Dhiki Supodo, yang sekarang ini sedang terbaring di RS Sardjito Ruang cendana 3 lantai 2 karena kecelakaan… Buatmu, cepet sembuh kawan, kapan kita berdiskusi tentang durian lagi?)

Kategori:Fiksi(kah?)

Pagi ini…

11 April 2008 1 komentar

Pagi ini..

Seperti biasa saya berangkat ngodhe bersama dengan teman saya. Saya berangkat menggunakan angkutan umum berwarna merah yang biasa disebut omprengan dengan nomor  dashboard 47 jurusan Pasar Senen Pondok Kopi.  Sesampainya di tempat kerja, saya dan teman saya membeli bubur ayam untuk sarapan pagi. Sebuah gerobak kecil yang selalu ramai dikerubuti orang-orang yang terbiasa sarapan pada pagi hari.

Selama memesan bubur ayam tersebut, mata saya tertuju pada sepasang suami istri yang sedang berjualan gorengan di seberang jalan. Sang suami sedang membelah sebuah tempe yang akhir-akhir ini menjadi makanan mewah menjadi beberapa bagian untuk digoreng. Disampingnya kulihat sang istri sedang mengupas beberapa pisang yang sudah matang untuk digoreng (juga). Sebentar saya melamun, begitu indah cinta mereka. Begitu yang saya lihat, karena saya mungkin tidak mengetahui hal yang sesungguhnya. Tetapi dalam pandangan saya, mereka begitu damai, begitu akrab, dan begitu bersemangat untuk mengais rezeki. Tidak nampak dalam wajah mereka kekhawatiran ataupun sekedar cerminan keluhan akan kerasnya hidup. Bagiku mereka sangat kuat. Mereka mampu mewujudkan manifestasi cinta yang selama ini kurang bisa saya lihat dari kisah-kisah cinta temen-temen saya. Dalam pandangan saya, cinta mereka begitu suci, mereka berjuang bersama untuk hidup, untuk berkarya, untuk memberi nafkah kepada anak-anak mereka, atau mungkin juga untuk saudara-saudara mereka dikampung. Bagiku mereka seorang pejuang sejati.

Tidak terasa bubur yang saya pesan sudah jadi. Temen saya mengambil dan segera membayar bubur tersebut. Ketika dalam perjalanan menuju tempat kerja, saya bergumam kepada teman saya “bro, mungkinkah saya menemukan cinta seperti cinta mereka (penjual gorengan-red)? Dengan mantap teman saya menjawab “Kenapa tidak, karena cinta sejati hanya akan bertemu dengan cinta sejati dalam pencariannya”…

Kategori:Fiksi(kah?)